«Παραχωρούνται» 350 στρέμματα στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού!…

Από το Press.gr

«Κόβονται» σε τεμάχια του ενός στρέμματος. Εμπλοκή απειλεί να προκαλέσει η απόφαση του Συμβουλίου Επικρατείας… Από τον Αναγνώστη Κοντάκη ΑΠΟΚΛΕΙΣΤΙΚΟ Νεότερες και αποκλειστικές πληροφορίες για το θέμα της υπογειοποίησης της παραλιακής λεωφόρου Ποσειδώνος σε Ελληνικό και Γλυφάδα (διαβάστε σχετικά και εδώ) που αποκαλύψαμε: Το projekt έχει σχέση με την εκμετάλλευση ενός μεγάλου τμήματος του πρώην αεροδρομίου Ελληνικού καθώς μέσα στους επόμενους μήνες το τμήμα αυτό, που αποτελεί και το «φιλέτο» της περιοχής, σχεδιάζεται να παραχωρηθεί σε ξένους επενδυτές. Συγκεκριμένα, η παραχώρηση αφορά περίπου 350 στρέμματα προς τη νότια πλευρά που «βλέπει» προς τη θάλασσα. Μάλιστα, η έκταση θα… κατατμηθεί σε 350 «τεμάχια» του ενός στρέμματος το καθένα. Και προκειμένου να υπάρχει απευθείας επικοινωνία με τη θάλασσα σχεδιάζεται να γίνει η υπογειοποίηση της παραλιακής…. Ποιοι είναι οι αγοραστές και ποιο θα είναι το τίμημα; Στο όλο σχέδιο πάντως μπορεί να προκύψει τώρα εμπλοκή, μετά την απόφαση του Συμβουλίου της Επικρατείας που ακυρώνει την υπουργική απόφαση του 2008 για την κατάργηση του παλαιού αεροδρομίου του Ελληνικού. Το θέμα θα έχει και συνέχεια…

Δημοσιεύτηκε από τον kavvathas

Δημοσιογράφος, εκδότης,παρατηρητής γεγονότων, (πρώην)οδηγός αγώνων. Πάντα χειριστής ανεποπτέρων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων -Journalist, publisher, (ex)racing & rally driver. Pilot (glider, plane + helicopter) Η δραστηριότητα του Κώστα Καββαθά στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας ξεκίνησε το 1959 από το περιοδικό «Ταχύτης», που είχε ως αντικείμενό του τους αγώνες αυτοκινήτου. Eκδόθηκε για λίγο καιρό από την «Ecurie Eρμής», έναν από τους παλαιότερους συλλόγους φίλων της Αυτοκίνησης που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα. Το 1963 ξεκίνησε η συνεργασία του με την εφημερίδα «Μεσημβρινή», στην οποία κράτησε τη στήλη του αυτοκινήτου για τρία περίπου χρόνια. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα», το πρώτο στα εγχώρια χρονικά του Τύπου που, στην ύλη του, είχε σελίδες αφιερωμένες στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα χρονολογείται η πρώτη προσπάθεια να εκδόσει δικό του περιοδικό, με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, το «Τροχοί+Δρόμοι», η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο!Από την πρώτη απόπειρα σώζονται λίγες φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορέσετε να δείτε όταν το Ιστολόγιο γίνει, επιτέλους, portal. Μετά από σύντομο πέρασμα από το «Νέο Αυτοκίνητο» των αδελφών Αντώνη και Μιχάλη Γρατσία, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού «Αuto Eξπρές» του Σπύρου Γαλαίου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κορόβηλα. Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε, με τη σύζυγό του Σοφία, το περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ» και, όπως ήταν λογικό, έριξε εκεί το βάρος της αρθρογραφίας του. Παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο να γράφει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Επίκαιρα», που όλοι οι παλιοί γνωρίζουν και που θεωρείται –ακόμη και σήμερα που εκδόθηκε ένα με τον ίδιο τίτλο- ως το καλύτερο του είδους που εκδόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Τα άρθρα του Κ.Κ. στα "Ε" θα συμπεριληφούν σύντομα και σε αυτό το ιστολόγιο. Άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στην εφημερίδα «Το Βήμα» από το 1991 ως το 1998, καθώς και για ένα ...μικρό διάστημα(!) στην «Καθημερινή», μία άλλη ιστορία, που επίσης θα μπορέσετε να απολαύσετε εδώ σαν μία σπαρταριστή (στηγελοιότητά της) "κωμωδία". Σήμερα, εκτός από τα περιοδικά των «Τεχνικών Εκδόσεων», ο Κώστας Καββαθάς αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», από το πρώτο της φύλλο. Στο ενεργητικό του συμπεριλαμβάνονται -μέχρι στιγμής- δύο βιβλία: «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg, που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη συναδέλφους του και «Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού». Τα κείμενά του, έντονα συναισθηματικά, περιέχουν σχεδόν τα πάντα: περιγραφές από διεθνείς κι ελληνικούς αγώνες, ιστορίες από τα παλιά χρόνια του αυτοκινήτου, συνεντεύξεις από σημαντικά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών και συμπεράσματα από τις εξαντλητικές δοκιμές των εκάστοτε νέων μοντέλων, κοινωνική κριτική και σχόλια για τα καλώς ή τα κακώς κείμενα της χώρας και των ανθρώπων της. Στα πρώτα χρόνια των «4Τροχών» έγραφε και τεχνικά άρθρα, καθώς και "συμβουλές" για την ασφαλή και ασφαλή και γρήγορη οδήγηση. Με το πέρασμα των δεκαετιών όμως αφ' ενός το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από την τεχνολογία στα ζαντολάστιχα και αφ΄ετέρου άλλοι, ικανότεροι ανέλαβαν (μικρός Νίνης, Έλλη Κοκκίνου, γελοτοποιός του αυτοκράτορα κλπ) και ο Κ.Κ. αποφάσισε πως, αρκετά με τα "τεχνικά άρθρα" που, άλλοστε, δεν γίνονται καταληπτά από τον "ανθό" της ελληνικής νεολαίας -έτσι όπως τον κατάντησαν οι ανεπάγγελτοι "πολιτικοί". Το 2009 ο Κώστας Καββαθάς συμπλήρωσε 50 χρόνια δημοσιογραφικήςςς και 40 εκδοτικής ζωής αν και η τελευταία δεν είναι ακριβώς όπως την οραματιζόταν για λόγους που αναφέρονται σε άλλες σελίδες του ιστολογίου…

5 σκέψεις σχετικά με το “«Παραχωρούνται» 350 στρέμματα στο παλιό αεροδρόμιο του Ελληνικού!…

  1. Μωρέ δεν πα να τα πάρουνε όλα, βαρέθηκα. Και τα Σκόπια να τα πούνε απο τώρα «Ελεύθερη Μακεδονία» να τελειώνουμε.
    Τι άλλο θέλουνε οι όποιοι; Να τα πάρουνε.
    Σάματις και όταν ήταν «δικά μας» εγώ ο πληβείος έβλεπα καμια διαφορά; Πάλι εκεί θα είναι για μένα με τον τρόπο που ήταν και πριν. Φάτσα της «Νεράϊδας», αραξοβόλι του Ανανάση, ή αναξιοποίητα χωράφια με σκουπίδια και η δίπλα λεωφόρος να μην έχει πινακίδες, ή μελετημένες τέτοιες, απο το ’60 και μετά.
    Δώστε τα να τελειώνουμε. Το εννοώ.

    Μου αρέσει!

    1. Τα πράγματα είναι απλά. Αν οι ξευτιλισμένοι αγνοήσουν την απόφαση του ΣτΕ το συμπέρασμα είναι προφανές: θέλουν να ξεπουλήσουν και το τελευταίο μέτρο των 5.500 στρεμμάτων του Ελληνικού για να τα «κονομήσουν».
      Δυστυχώς, επειδή καθώς φαίνεται όλοι είναι στο κόλπο δεν βλέπω να γλιτώνει
      Εκτός εάν… Εκτός εάν ο Τζέφρι, ο Αντρίκος, ο Χάρις, η Λούκα ή κάποιος από τους πρεσβευτές καλής θελήσεως της ΜΚΟ του ΠΑΣΟΚ σχεδιάζουν ναμ πουλήσουν την έκταση σε Άραβες επενδυτές οι οποίοι θέλουν το αεροδρόμιο σε λειτουργία για λόγους που μπορείτε να διαβάσετε στο «Πρώτο ΘΕΜΑ» την Κυριακή

      Μου αρέσει!

  2. πρασινο που αναλογη σε καθε κατοικο, 2,2μ αθηνα, 2,7 θεσσαλονικη, 0,77 πατρα…. που παμε ρε … πως αντεχεται…?

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.