Οι νταβάδες των ΜΜΕ

Δεν πάτε καλά ε; Αισθάνεστε το έδαφος να υποχωρεί και το ρίξατε τις απολύσεις δημοσιογράφων; Από τα βάθη της ψυχής μου εύχομαι να όχι απλώς να πεθάνετε αλλά να ψοφήσετε! Ιδιαίτερα οι δύο (ξέρουν) αυτοί που, αφού έβγαλα τη ψυχή μου για να τους φτιάξω καινούρια περιοδικά, να προσλάβω ανθρώπους, να μου βγει η πίστη να τα κάνω κερδοφόρα έκαναν αυτό που έχουν μάθει καλά: πρώτα «έφαγαν» τις δεκάδες εκατομμύρια δραχμές (ακόμα τις είχαμε) και μετά απέλυσαν πρώτα εμένα και μετά τους συνεργάτες μου

Εκατόν δέκα εκατομμύρια έχασαν οι Τεχνικές Εκδόσεις από τη συνεργασία τους για την έκδοση του Ram και του Video Inn και 100 από την  έκοση του εβδομαδιαίου ‘Οδηγώντας¨ με τον Όμιλο  Κολαούζου.

Τα «λεφτά» δεν έχουν ίσως καμία σημασία αλλά, οι συμπεριφορές τους έχουν. Υπερόπτες, πανίσχυροι πολιτικά και οικονομικά (τότε) με πάτησαν στο λαιμό, μου έκλεψαν τους τίτλους και μου έκαναν και πλάκα από πάνω («κωστάκη, εσύ δεν έχεις ανάγκη» ο ένας, «συνέχισε το περιοδικό μόνος σου» ο άλλος επειδή ο  πατέρας του «άλλαξε γνώμη»). Έχω κάνει κορνίζα στο γραφείο μου την -πλαστή- απόφαση του ΔΣ της εταιρίας του που μου παρουσίασε ο καλοπαιδαράς για να με πείσει να ιδρύσουμε την K-Media με ποσοστό 50-50

Η ιστορία μου έχει και συνέχεια, με την προσχεδιασμένη απαξίωση της δικής μου εταιρίας αλλά, γι’ αυτό περισσότερα εν καιρώ

Δημοσιεύτηκε από τον kavvathas

Δημοσιογράφος, εκδότης,παρατηρητής γεγονότων, (πρώην)οδηγός αγώνων. Πάντα χειριστής ανεποπτέρων, αεροπλάνων και ελικοπτέρων -Journalist, publisher, (ex)racing & rally driver. Pilot (glider, plane + helicopter) Η δραστηριότητα του Κώστα Καββαθά στο χώρο της έντυπης δημοσιογραφίας ξεκίνησε το 1959 από το περιοδικό «Ταχύτης», που είχε ως αντικείμενό του τους αγώνες αυτοκινήτου. Eκδόθηκε για λίγο καιρό από την «Ecurie Eρμής», έναν από τους παλαιότερους συλλόγους φίλων της Αυτοκίνησης που ιδρύθηκαν στην Ελλάδα. Το 1963 ξεκίνησε η συνεργασία του με την εφημερίδα «Μεσημβρινή», στην οποία κράτησε τη στήλη του αυτοκινήτου για τρία περίπου χρόνια. Το 1966 δούλεψε στο εβδομαδιαίο περιοδικό επικαιρότητας «Άλφα», το πρώτο στα εγχώρια χρονικά του Τύπου που, στην ύλη του, είχε σελίδες αφιερωμένες στο αυτοκίνητο. Λίγο αργότερα χρονολογείται η πρώτη προσπάθεια να εκδόσει δικό του περιοδικό, με τον Γιάννη Μπαρδόπουλο, το «Τροχοί+Δρόμοι», η οποία όμως διακόπηκε λίγο πριν το τυπογραφείο!Από την πρώτη απόπειρα σώζονται λίγες φωτογραφίες, τις οποίες θα μπορέσετε να δείτε όταν το Ιστολόγιο γίνει, επιτέλους, portal. Μετά από σύντομο πέρασμα από το «Νέο Αυτοκίνητο» των αδελφών Αντώνη και Μιχάλη Γρατσία, εντάχθηκε στο επιτελείο του περιοδικού «Αuto Eξπρές» του Σπύρου Γαλαίου, που κυκλοφόρησε για πρώτη φορά το καλοκαίρι του 1967. Σύντομα ανέλαβε τη θέση του αρχισυντάκτη, διαδεχόμενος τον Κυριάκο Κορόβηλα. Τον Οκτώβριο του 1970 ίδρυσε, με τη σύζυγό του Σοφία, το περιοδικό «4ΤΡΟΧΟΙ» και, όπως ήταν λογικό, έριξε εκεί το βάρος της αρθρογραφίας του. Παρ' όλα αυτά βρήκε χρόνο να γράφει στο εβδομαδιαίο περιοδικό «Επίκαιρα», που όλοι οι παλιοί γνωρίζουν και που θεωρείται –ακόμη και σήμερα που εκδόθηκε ένα με τον ίδιο τίτλο- ως το καλύτερο του είδους που εκδόθηκε ποτέ στην Ελλάδα. Τα άρθρα του Κ.Κ. στα "Ε" θα συμπεριληφούν σύντομα και σε αυτό το ιστολόγιο. Άρθρα του δημοσιεύτηκαν επίσης στην εφημερίδα «Το Βήμα» από το 1991 ως το 1998, καθώς και για ένα ...μικρό διάστημα(!) στην «Καθημερινή», μία άλλη ιστορία, που επίσης θα μπορέσετε να απολαύσετε εδώ σαν μία σπαρταριστή (στηγελοιότητά της) "κωμωδία". Σήμερα, εκτός από τα περιοδικά των «Τεχνικών Εκδόσεων», ο Κώστας Καββαθάς αρθρογραφεί στην εφημερίδα «Πρώτο Θέμα», από το πρώτο της φύλλο. Στο ενεργητικό του συμπεριλαμβάνονται -μέχρι στιγμής- δύο βιβλία: «Porsche, ο άνθρωπος και τα αυτοκίνητα» του Richard von Frankenberg, που μετέφρασε στα ελληνικά το 1972 μαζί με δύο ακόμη συναδέλφους του και «Το βιβλίο του Πραγματικού Οδηγού». Τα κείμενά του, έντονα συναισθηματικά, περιέχουν σχεδόν τα πάντα: περιγραφές από διεθνείς κι ελληνικούς αγώνες, ιστορίες από τα παλιά χρόνια του αυτοκινήτου, συνεντεύξεις από σημαντικά στελέχη αυτοκινητοβιομηχανιών και συμπεράσματα από τις εξαντλητικές δοκιμές των εκάστοτε νέων μοντέλων, κοινωνική κριτική και σχόλια για τα καλώς ή τα κακώς κείμενα της χώρας και των ανθρώπων της. Στα πρώτα χρόνια των «4Τροχών» έγραφε και τεχνικά άρθρα, καθώς και "συμβουλές" για την ασφαλή και ασφαλή και γρήγορη οδήγηση. Με το πέρασμα των δεκαετιών όμως αφ' ενός το ενδιαφέρον μετατοπίστηκε από την τεχνολογία στα ζαντολάστιχα και αφ΄ετέρου άλλοι, ικανότεροι ανέλαβαν (μικρός Νίνης, Έλλη Κοκκίνου, γελοτοποιός του αυτοκράτορα κλπ) και ο Κ.Κ. αποφάσισε πως, αρκετά με τα "τεχνικά άρθρα" που, άλλοστε, δεν γίνονται καταληπτά από τον "ανθό" της ελληνικής νεολαίας -έτσι όπως τον κατάντησαν οι ανεπάγγελτοι "πολιτικοί". Το 2009 ο Κώστας Καββαθάς συμπλήρωσε 50 χρόνια δημοσιογραφικήςςς και 40 εκδοτικής ζωής αν και η τελευταία δεν είναι ακριβώς όπως την οραματιζόταν για λόγους που αναφέρονται σε άλλες σελίδες του ιστολογίου…

8 σκέψεις σχετικά με το “Οι νταβάδες των ΜΜΕ

  1. Μα καλά γιατί να χάσουν οι Τεχνικές Εκδόσεις 110 εκ. δρχ ;
    Συμφωνητικά δέν έκανες ; Ενδικα μέσα δέν άσκησες ;

    Μου αρέσει!

  2. Και βέβαια υπήρχαν. Αλλά, δεν είχα τα μέσα, τη βοήθεια, τα χρήματα για να τα βάλω με τους καρχαρίες… Δημοσιογραφος ήμουν (και είμαι) και όχι λαμόγιο-εκδότης

    Μου αρέσει!

  3. Α ρε Καββαθα, μακαρι μια μερα να βγαλεις ενα βιβλιο για αυτη την ιστορια!

    και μη φοβασαι, ας φοβηθουν αυτοι, εστω και για λιγο.

    Μου αρέσει!

  4. το ζήτημα είναι ότι την πληρώνουν οι χαμηλά αμοιβόμενοι εργαζόμενοι στον τύπο και όχι ο κάθε μαλακοπίτουρας μεγαλοδημοσιογράφος

    Μου αρέσει!

  5. Πως τους εμπιστεύθηκες είναι για μένα το ζήτημά σου. Από παιδί σαν φίδια τους έβλεπα. Αν μπορούσα θα τους πατούσα στο κεφάλι… Νά ‘σαι καλά και νά ‘χεις την υγειά σου.

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Ο ιστότοπος χρησιμοποιεί το Akismet για την εξάλειψη των ανεπιθύμητων σχολίων. Μάθετε πως επεξεργάζονται τα δεδομένα των σχολίων σας.